poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Bransoletka lekka i zwiewna ;-)

Witam moi Drodzy. Miała być lekka i zwiewna biżuteria na plażę....i jest :-).
Przede wszystkim jest szyta ze sznurków sutasz, więc nie może być ciężka. Zastanawiałam się nad jej formą i postanowiłam wykorzystać sznurki nie tak jak zwykle, zawijasy, oplatanie kaboszonów czy "ślimaki", a tak na przekór wszelkim zasadom techniki sutasz.
Sposób zszywania sznurków jest ten sam, ale eksponowane są swoją szerszą stroną "na płasko", a nie jak zwykle profilowo, gdzie widoczna jest tak naprawdę tylko krawędź sznurka. Zakończona koralikami Toho Treasure PF Galvanized Aluminium oraz Ins. Color Rainbow Crystal Grape Lined oraz Toho Round 15o PF Galvanized Aluminium, zapięcie jest magnetyczne.
Kolorystyka sznurków ma odniesienie do wód oceanicznych, spodnia część bransoletki jest srebrno-szara. Poza tym jest niesamowicie lekka, gdyby nie zapięcie pewnie byłaby niewyczuwalna :-). Według mnie mnie, bransoletka jest elegancka w swej prostocie i na plażę nadaje się w sam raz.
Bransoletka bierze udział w konkursie organizowanym przez Korallo na FB. 
Jest wiele prac, które mnie się bardzo spodobały, warto zajrzeć na stronę FB konkursu.
Cieszę się, że znalazło się kilka osób, którym moja bransoletka przypadła do gustu. Dziękuję :-)
***
Tak nawiązując do konkursów, których zasadą jest zdobyć jak najwięcej "lubię to" jest mało miarodajne, ale i tak cieszy :-).
Jednakże lepiej otrzymać jedno polubienie od kogoś kto mnie nie zna/lub zna, ale ocenia tylko i wyłącznie moją pracę, niż mieć dziesiątki polubień tylko i wyłącznie dla zwiększenia szansy wygrania. A jakie Wy macie zdanie na ten temat?


Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i za komentarze.

6 komentarzy:

  1. Ja lajki daje tylko temu co na prawde mi sie podoba ;)
    A ta bransoletka jest sliczna!! a kolorystyka w moich ulubionych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Syla :-). Mamy więc to samo zdanie :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Rewelacyjna bransoletka, bardzo subtelna i w przepięknych kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest :) taka bardzo delikatna. Wszelkiego rodzaju bransoletki na sznurku są dla mnie obowiązkowe :) Mam ich dość pokaźną kolekcję.

    OdpowiedzUsuń